19 februari 2013

Een mooooie brief schrijven :-)

Als je dan toch een brief wilt schrijven dan moet je dat natuurlijk in stijl doen :-)
En dan heb je fraai briefpapier met bijpassende enveloppen nodig. En een vulpen. Natuurlijk verzegel je de enveloppe met originele Franse lak en druk je er een zegel in.

Maar waar koop je dat zonder dat je tot de bedelstaf vervalt? Na enig zoeken kwam ik bij La Couronne du Comte uit. Na overleg per e-mail met eigenaar Dennis (jawel, op zondag) heb ik m'n bestelling de deur uit gedaan.
Dinsdag lag het pakket op de mat.

Met de volgende foto's zal ik laten zien waarom ik verschrikkelijke schrijfzin kreeg :-)
- prachtig verpakt, echt uitzonderlijk mooi;
- en prachtig schrijfgerei.

En ik ben er niet eens arm van geworden.

Dennis: klasse, bedankt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten