19 november 2011

WR Rademacher Rolloport S1

Onze buren hadden een droom ;-) Een elektrische garagedeuropener.
Da's natuurlijk een fluitje van een cent. Besteld bij Conrad, onze hofleverancier (naast onze Chinese vrienden natuurlijk :-).
De installatie viel hard mee. Degelijke Duitse kwaliteit. Eigenlijk alleen nog maar in elkaar zetten en tegen het plafond schroeven. 3 uur werk, inclusief het verplaatsen van een TL-armatuur.

Enfin, kijk zelf maar. 1080p.
Als je bovenin de video klikt, dan vlieg je naar YouTube, en daar kun je 'm in het groot zien.





P.s.: Conrad: héél graag een fatsoenlijke zoekfunctie op de site. Deze is een beetje uhhh, nou ja, laat ik het zo zeggen: er wordt soms iets niet gevonden wat er wèl opstaat.

2 opmerkingen:

  1. Hoe heb je de arm aan de deur gemaakt? De schroef van boven erin zie ik, maar de moeren komen er niet van onderen uit. Bij mij is de bovenste balk dicht, dat ik de moer er niet ik kan wegwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De arm is met zelftappende schroeven vastgezet. Gat boren dat iets kleiner is dan de schroef en dan de schroef er goed vast indraaien.

    BeantwoordenVerwijderen